
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavila je novu ljetnu promotivnu kampanju pod nazivom „Find your Pomalo“, koja je usmjerena na sve one koji traže bijeg od svakodnevnog stresa, užurbanosti i buke. Kampanja je započela uoči vrhunca turističke sezone, a poruka je jasna: usporite, udahnite i uživajte – pomalo.
Kampanja isključivo na društvenim mrežama
„Find your Pomalo“ provodi se putem TikToka, Facebooka, Instagrama i YouTubea, kroz emotivne video spotove koji prikazuju trenutke opuštanja, tišine i autentičnih iskustava. Cilj je, poručuju iz HTZ-a, potaknuti ljude da otkriju sporiji ritam života, povežu se s lokalnim običajima i dopuste sebi pravi odmor – onaj koji umiruje tijelo i misli.
Spoj prirode, autentičnosti i jednostavnosti
– Sve više gostiju traži dublje, lokalno ukorijenjeno iskustvo – od manjih mjesta, domaće hrane, prirode, do jednostavnih trenutaka mira. Želja nam je podsjetiti sve koliko je važno „pomalo“ – barem povremeno – živjeti i osjećati, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Dodao je kako se kampanjom odgovara na trendove „sporih putovanja“ i autentičnih doživljaja, koji su sve prisutniji na globalnom tržištu.
Aktivna do kraja kolovoza
Kampanja je usmjerena na sva važnija emitivna tržišta hrvatskog turizma, a bit će aktivna do kraja kolovoza 2025. godine. Glavni video spot kampanje može se pogledati putem službenog YouTube profila Hrvatske turističke zajednice.
HTZ poziva sve turiste, ali i domaće goste da svoje trenutke opuštanja i usporavanja podijele putem društvenih mreža uz hashtag #findyourpomalo.
(Izvor: poslovni.hr / Foto: HTZ)