
PROGRAM KONCERTA
G.Paisiello: Nel cor piu non mi sento
Anonymus: O leggiadri occhi belli
B. Andres: La Gimblette
D.Gürtl : Dialog
M. Tournier: La lettre du Jardinier
G.Faure: La Berceaux
D. Pejačević: Zašto
R. Matz: Svadbena sa varijacijama
R. Strauss: Morgen, Op. 27. br. 4.
V. Bellini : Fenesta che lucive
Tajana Vukelić Peić, svoje glazbeno obrazovanje započinje u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. Tokom obrazovanja osvaja nagrade na državnim natjecanjima učenika harfe. Paralelno pohađa V. gimnaziju u Zagrebu te nakon toga Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Diplomirala je 2004. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Diane Grubišić Ćiković. Usavršavala se na majstorskim seminarima harfe kod Marie Graf i Patrizie Tassini. 2008. upisuje usavršavanje kod prof. Patrizie Tassini na Konzervatoriju J.Tomadini, Udine, Italija. Stalni je profesor harfe na Glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu. Surađuje s orkestrom Opere HNK-a Zagreb i dr. Održala je brojne solističke i komorne recitale u Zagrebu, Splitu, Zadru, Osijeku, Senju, Novom Sadu, Bitoli, te vrlo zapaženi nastupi 2010. godine u Brazilu na V Rio harp festivalu, 2011. godine na svjetskom festivalu Journees internationales da la Harpe na Martiniku-Fort de France.2012. godine VII Rio Harp festival-Brazil, Bitfest Bitola- Makedonija, Academie Internationale De Harpe Pierrre Jamet Gargilesse Francuska. Snimala je za potrebe Hrvatskog radija i televizije. Ravnateljica je međunarodnog festivala harfe u Zagrebu.
Srđan Peić, rođen je u Bjelovaru gdje je završio osnovno i srednje glazbeno obrazovanje. Diplomirao je rog 1994. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesora Stjepana Mateića. Dobitnik je nekoliko nagrada na državnim natjecanjima u kategoriji roga i komorne glazbe. Dobitnik je Rektorove nagrade 1993.godine. Djeluje kao hornista u orkestru opere HNK-a u Zagrebu i bavi se pedagoškim radom na glazbenoj školi u Bjelovaru. U Ad Gloriam brassu djeluje od njegova osnivanja 1993.godine te je s brassom odsvirao preko 300 koncerata u zemlji i inozomestvu.U komornom sastavu harfa i rog nastupio je na nekoliko značajnih festivala i koncerata u Hrvatskoj i inozemstvu njegujući tako izvođačku djelatnost hrvatskih skladatelja.
Helena Lucić Šego, mezzosopran, rođena u Frankfurtu na Majni. Studirala je germanistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a u 2005. diplomirala je pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Lidije Horvat-Dunjko. Još za vrijeme studija ostvaruje svoj operni debi u zagrebačkom HNK u Puccinijevim jednočinkama “Suor Angelica” i “Gianni Schicchi” i u HNK Osijek kao Cherubino u Mozartovom “Figarovom piru”. Od tada ostvarila je niz uloga u svim hrvatskim opernim kućama: Lola u operi „Cavalleria rusticana“ P.Mascagnija, Mercedes i Carmen u Bizetovoj „Carmen“, 2.dama u Mozartovoj „Čarobnoj fruli“, Messagiera/ Speranza u Monteverdijevom „L'Orfeo“, Pepeljuga u istomenoj Rossinijevoj operi, Orlofsky u Straußovom „Šišmišu“ , Mintje u Bersinom „Postolaru iz Delfta“, Adalgisa u Bellinijevoj operi „Norma“. Pjevala je Ivicu na premijeri Humperdinckove opere „Ivica i Marica“, zatim Floru u Verdijevoj operi “La Traviata”, Marcellinu u Mozartovom “Figarovom piru” i Smeraldinu u operi “Zaljubljen u tri naranče” S. S. Prokofjeva. Kao Rosina u Rossinijevom „Seviljskom brijaču“ nastupala je i u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U splitskom HNK nastupala je još kao Siebel u Gounodovom „Faustu". U Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku ostvarila je još slijedeće uloge : Nancy u operi “Martha” F.v.Flotowa, Ciesca u Puccinijevom “Gianni Schicchi”, Klotilda u operi “Porin” V.Lisinskog i Adalgisa na premijeri Bellinijeve “Norme”. Usavršavala se na majstorskim tečajevima kod Kammersängerin Bečke državne opere Olivere Miljaković, Axelle Gall (francuska opera), Bernd Weikla, Silvie dalla Benetta-e, Paola de Napolia, Catherine Denley. Vrsna je interpretkinja barokne glazbe , surađivala je sa velikim imenima kao što su Laurence Cummings, Richard Egarr, Martin Gester, Hervé Niquet, Paul Eswood – pod čijim vodstvom je kao solist sudjelovala u svjetskoj praizvedbi Cavallijeve opere “Pompeo magno”. Zapažen nastup imala je na Muzičkom biennalu Zagreb (2004.) u praizvedbi operi Životinjska farma Igora Kuljerića kao Mollie, i na otvorenju Splitskog ljeta gdje je pjevala ulogu Lobela u dramskom oratoriju „Prijenos Sv.Dujma“ J. Bajamontija pod ravnanjem Mo.Dešpalja, te kao Rossinijeva Pepeljuga u češkom Brnu i Fidalma u Cimarosinom “Tajnom braku” u austrijskom Schärdingu. Kao solist surađivala je između ostalog sa zborom i Simfonijskim orkestrom HRT-a, Durbovačkim simfonijskim orkestrom, Zagrebačkom filharmonijom, Riječkom filharmonijom, ansamblom za suvremenu glazbu Cantus i godinama nastupala sa Hrvatskim baroknim ansamblom, kao i sa dirigentima Nikšom Barezom, Lorisom Voltolinijem, Ivom Lipanovićem, Urošom Lajovicem, Antonellom Allemandijem, Johannesom Wildnerom i dr. Docent je na odsjeku za pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
(TZ Čačinci)